Naaldwijk, 7 januari 2019
Brands of Plants breidt uit met Opti-flor
Brands of Plants, een initiatief van samenwerkende kwekers met plantconcepten voor tuincentra, breidt met ingang van heden uit met een nieuwe deelnemer: Opti-flor. Deze kweker en product leader in kwalitatief hoogwaardige Phalaenopsis is een waardevolle aanvulling op de andere plantconcepten.
Opti-flor brengt een onderscheidend breed assortiment en productkennis in en Brands of Plants vertaalt dit met de expertise van Ruud Olsthoorn naar een succesvol tafelconcept bij Duitse tuincentra. Hierdoor kan deze doelgroep nu ook bij het orchideeënschap een onderscheidend aanbod presenteren, welke de omzet laat toenemen en de klanttevredenheid verder verhoogd.
Marco Hendriks van Opti-flor: “De belangrijkste reden voor de aansluiting bij dit initiatief is tuincentra te helpen ons assortiment optimaal te presenteren en zo het hoogst haalbare resultaat met onze producten te realiseren”. Brands of Plants is blij met deze uitbreiding. Ruud Olsthoorn: “Met de komst van Opti-flor naast de huidige deelnemers Air So Pure, Smit Kwekerijen, Stolk Brothers, Addenda en Miniplanten.nl is er weer een belangrijke productgroep toegevoegd waardoor tuincentra door middel van één aanspreekpunt een steeds groter deel van de plantenafdeling naar het volgende niveau kunnen brengen.